Интервю с Александър Александров, Съсобственик на Дилариус Еф Ес ООД
Разкажете ни за себе си, за досегашния си професионален опит и за компанията Ви Дилариус Еф Ес.
Имам над 20-годишен опит в банковия сектор и това ми помага много в сегашното ми амплоа на консултант. Завършил съм магистратура със специалност “Бизнес администрация” в УНСС. Кариерата ми в банковия сектор е преминала през различни нива, достигайки до мениджърски позиции, все свързани с продажбите, което ми дава сериозна основа, на която да стъпя в развитието на Компанията в момента.
Високият интерес към консултантските услуги води до основаването на Дилариус Еф Ес ООД и опитът, съчетан с висок професионализъм на партньорите в компанията, дава бързи темпове на развитие и вече сме сред предпочитаните от клиентите и партньорите консултантски компании.
Каква е визията на компанията и как мислите да се развива бизнесът Ви занапред?
Визията ни е да бъдем доверен партньор, предлагащ иновативни финансови решения чрез постоянно наблюдение на пазара и адаптиране към най-добрите възможности. Екипът ни има изградена методология за анализ и съпоставка между актуалните оферти на пазара. Стремим се да изградим прозрачност, да избегнем ненужни усложнения в процеса на получаване или предоговаряне с нашите клиенти. Дилариус Еф Ес се основава на дългосрочна подкрепа към своите клиенти в областта на финансовите услуги. Желанието ни е да сме крачка напред пред клиентите и партньорите ни.
Опишете в детайли как работите? Какви услуги предлагате?
Екипът на Дилариус Еф Ес ООД съдейства през целия процес от кандидатстване до усвояване на кредита, включително при подготвяне на необходимите документи.
- Получаваме информация за нуждите и потребностите на клиента чрез иновативна онлайн платформа, която пести време и не изисква излишни разговори и документи.
- Екип от финансови експерти анализира възможностите и проучва пазара спрямо нуждите и желанията на клиента. Предоставят се трите най-добри предложения.
- В дългосрочен план следим пазарните нива и информираме клиентите за по-благоприятни условия и оптимизиране на разходите.
През месец септември 2024 г. бяхте избран за Председател на Управителния съвет на Асоциация на кредитните посредници в България /АКПБ/. Какви очаквания имате за предстоящия мандат и какви ще бъдат приоритетите на Асоциацията?
Идеите на всяка асоциация са да обедини група от членове в общ интерес и визия. Ще опитаме с колегите от Управителния съвет да вдигнем още разпознаваемостта на нашата професия сред клиентите и партньорите ни, и да придадем смисъл на опита и професионализма, трупан в годините от нас като членове.
През следващата година подготвяме различни инициативи, с които да повишим интереса към членовете на Асоциацията и да надградим нивото на компетентност и професионализъм.
Защо е важно да се ползва регистриран кредитен посредник при отпускане на кредит?
Разрастването на финансовия пазар в България и многообразието на кредитните продукти налагат съществуването на лицензиран кредитен посредник, който да гарантира сигурност и прозрачност. Кредитният посредник спестява време и усилия при анализиране на пазара, подготвя процеса на кандидатстване и облекчава клиента от административни задачи, минимизира риска и подобрява условията по сделката. Тези фактори ни определят като ценен партньор за хората, които търсят финансови решения.
Какви са Вашите прогнози за развитието на професията „кредитен посредник“ в контекста на динамиката в микро- и макроикономически аспект?
Все по-често наблюдаваме ръст в търсенето на консултантски услуги по всякакви въпроси. С оглед на това смятам, че професията кредитен посредник пробужда интерес в клиентите, които желаят да бъдат запознати в детайли при необходимост от финансиране. Клиентите, консултирани от лицензиран кредитен посредник, са привлечени от професионализма и индивидуалния подход спрямо техния профил, както и всеобхватността на услугата, гарантираща най-добрите условия за тях от подаването на искането в банката до изповядване на сделката.
Желанието на клиента за спестяване на време, енергия и допълнителни финансови ресурси до влизането в новото жилище ни кара да вярваме, че интереса към услугата ни ще нараства и в бъдеще.