Интервю с Михаела Иванова, Управител на МЪНИ ПЛЮС МАГАЗИН ЗА ПАРИ ЕООД
![](https://www.acib.bg/wp-content/uploads/2024/03/Mihaela-Ivanova.jpg)
Представете накратко дейността на компанията.
МЪНИ ПЛЮС МАГАЗИН ЗА ПАРИ има за цел да предоставя лесен достъп до качествени финансови услуги и инструменти.
В нашия магазин за пари Клиентите могат да намерят, както най-добрата оферта за кредитни продукти, така и правилното за тях застрахователно решение. Лизинг, разплащателни, пенсионни и ипотечни финансови консултации и предложения са друга част от богатата гама на финансовия ни супермаркет. Мисията на магазина е лесен достъп до широк набор от финансови решения и високо ниво на финансова консултация към Клиента, за да получи най-доброто от партньорството си с нас.
Защо е важно да се ползва консултант/посредник при отпускане на кредит?
Полезно е клиентите да се възползват от нашите знания и опит на пазара на финансовите услуги. Пестим време и усилия, особено в посоката на запознаването в детайли с условията и процедурата на работата на банката по отпускане на кредит.
Получените оферти от нашите партньори и техният компетентен и независим анализ има добавена стойност към правилния избор на клиента, спрямо неговите изисквания и ситуация. Фактът, че тази информация достига напълно безплатно до търсещите кредит, е едно голямо предимство на фона на разходите за кредитна сделка.
Не на последно място по важност мога да поставя и дългосрочното сътрудничество с кредитния посредник, което може да е от полза да се проверят условията на пазара във всеки един момент.
В MoneyShop сме решени да разрушим стените на сложния финансов лабиринт, като ви предоставим не само достъп до разнообразни финансови услуги и инструменти, но и ясно насочване през този път. Нашата мисия е да бъдем вашето крило през всяка стъпка от процеса на вземане на решения.
Каква е визията на компанията и как мислите да се развива бизнесът Ви занапред?
Мъни плюс магазин за пари има амбицията да е близо до клиента в буквален, физически смисъл, така и като съвети и реализация за успешните му решения. За да постигнем тези цели, развиваме клоновата си мрежа интензивно през настоящата година. За нас е важно клиентът да е обслужен по начина, който сам намира за комфортен. Това е причината да развиваме и подобряваме непрекъснато процесите си на работа за офлайн и онлайн среда.
Накратко, мисията на Магазина за пари е Клиентът да получи най-доброто от пазара на финансови услуги от партньорството си с нас.
Опишете в детайли как работите? Какви услуги предлагате?
Засегнах темата, че начинът ни на работа се опитва максимално да облекчи хората от към усилия и време. Конкретно в тази посока – екипите в офисите ни са от професионалисти в бранша, които първо идентифицират ясно нуждата на клиента, след което му предлагат варианти, за да вземе информирано си решение.
Услугите, които предлагаме успешно като посредници, са продукти на доказани компании и банки на българския пазар, включително, но не само, и на компании от холдинговата структура, част от която е и Магазинът за пари (Финанс плюс мениджмънт холдинг АД).
Защо избрахте да членувате в АКПБ?
Етичната отговорност към качествената консултация за клиентите е акцентът на корпоративните ни ценности. Асоциацията на кредитните посредници в България е един силен гарант в тази посока. Бизнес комуникацията и обмена на опит, който предполага формата на Асоциацията, също са важни за нас.